eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozostałem obrażony › Re: zostałem obrażony
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.nask.pl!newsfeed.pionier.net.pl
    !news.man.bydgoszcz.pl!not-for-mail
    From: Critu <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zostałem obrażony
    Date: Mon, 19 Sep 2005 08:35:11 +0200
    Organization: MAN Bydgoszcz
    Lines: 46
    Message-ID: <dglm7i$3gh$1@eol.ab-byd.edu.pl>
    References: <dgjcl2$b0q$1@eol.ab-byd.edu.pl> <dgllet$eif$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: nat-242-247.man.bydgoszcz.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: eol.ab-byd.edu.pl 1127111730 3601 82.146.242.247 (19 Sep 2005 06:35:30 GMT)
    X-Complaints-To: u...@m...bydgoszcz.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 19 Sep 2005 06:35:30 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 1.0.2 (Windows/20050317)
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    In-Reply-To: <dgllet$eif$1@inews.gazeta.pl>
    X-Antivirus: avast! (VPS 0537-2, 2005-09-16), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:328048
    [ ukryj nagłówki ]

    Kira napisał(a):
    > Re to: Critu [Sun, 18 Sep 2005 11:39:27 +0200]:
    >
    >
    >
    >>Czy i jak mogę doprowadzić do zwolnienia tego pracownika z pracy
    >
    >
    > To akurat zazwyczaj mozna osiagnac bardzo latwo: wykonujac bardzo
    > grzeczny acz pelen niesmaku telefon najpierw do jego bezposredniego
    > przelozonego z informacja, ze jesli nic sie z tym nie zrobi to
    > kolejny telefon bedzie do wlasciciela firmy, a potem do wlasciciela.
    >
    > Aczkolwiek jesli to dobry fachowiec, to raczej dostanie zdecydowany
    > zakaz rozmawiania z klientami, niz zostanie zwolniony.
    >
    Fachowiec z niego żaden, jego zadaniem jest obsługa klientów, od napraw
    sprzętu są inni ludzie tam zatrudnieni.
    >
    >>(taki człowiek nie może mieć styczności z klientem)
    >
    >
    > Aj nie opowiadaj ze chodzi Ci o godnosc kolejnych klientow ;)
    > Najzwyczajniej w swiecie gosciowi udalo sie trafic w Twoj czuly
    > punkt i to co robisz to najzwyklejsza w swiecie zemsta.
    > Nie ubieraj jej tu w ladne, gornolotne piorka.
    >
    Masz rację zemsta również wchodzi tu w grę, dgyż nie można pozwolić
    na takie traktowanie ludzi i klientów. Sam z handlem mam do czynienia i
    są pewnie zasady w postępowaiu, więc sankcja dyscyplinarna w tej
    sytuacji sie nalezy.

    Serdeczne dzięki, jesteś jedyną osbą, która napisała coś mądrego i z
    sensem w tym temacie.

    Pozdrawiam gorąco!

    P.S. Do Kaja i Andrzeja Lawy, popatrzcie i uczcie się brać udział w
    dyskusji a nie wypisywać idiotyczne farmazony.

    Do Kaji farmazony to inaczej kompletne bzdury, informacje pozbawione
    sensu, głupoty. A P.S. oznacza Post Scriptum, czyli na koniec chciałbym
    dodać.

    Myślę że objaśniłem ci wszystkie znaczenia słów użytych tutaj więc nie
    powinnaś mieć problemu z PIANIEM !

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1