  • Data: 2006-03-26 16:34:03
    Temat: Re: znowu ten rutkowski (detektyw)
    Od: fourtyniner <4...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik wrote:

    > Uzytkownik "fourtyniner" <4...@f...com> napisal w wiadomosci

    > Rutkowski
    >
    > Moze nie jest kryminalista?

    Moze jednak jest?

    > Nie bylem nigdy we wronkach, ale to mi sie
    > raczej ze szpitalem psychiatrycznym kojarzy, niz wiezieniem.

    > szantazu
    >
    > Poraziles mnie logika swojego wywodu.

    Mozna bylo przewidziec. Pracujesz w policji?

    > nie.
    > mataczy.
    >
    > Oczywiscie, kazdy kto natychmiast nei leci na milicje cos mataczy. :-)

    W sprawie rozboju? Oczywiscie ze mataczy!

    Chyba ze to nie bylo tak jak kurewki medialne przedstawiaja wersje Zomowca.

    > A moze on, tak jak Ty, nie lubi Policji? Jest wolnym czlowiekiem i ma
    > do tego prawo. Nie pomyslales o tym?

    Prawo do czego? Napadu na ludzi?

    Ja nie lubie bucow naduzywajacych wladzy. Moze to byc babcia klozetowa,
    a nie policja. Ja wladzy nie naduzwam i nie toleruje innych naduzywajacych.

    > okregowym w
    >>
    > A znasz jakis niezawisly, który ewentualnie bys postawil za wzór? Tak
    > na marginesie zapytam, bo watpie.

    http://www.nyed.uscourts.gov/
    http://www.ca9.uscourts.gov/

    Tak na poczatek.

    Polskie kurwy w togach wstydza sie nawet umieszczac swoje uzasadnienia
    wyrokow w sieci.

    > ktorzy
    >
    > Kilka linijek wyzej pisales, ze nie powiadomil Policji. Teraz piszesz,
    > ze powiadomil. To jak w koncu bylo?

    We wczesniejszycvh napadach powiadamial. W tym nie.