  • Data: 2006-03-26 19:24:57
    Temat: Re: znowu ten rutkowski (detektyw)
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Skoro pisałeś ogólnie pod konkretami, to widzisz, jakie są efekty.

    ale tlumaczylem kilkakrotnie ze nie odnosze sie do tego przypadku tylko
    mowie o sposobie myslenia . Jutro zresztazacytuje sprzecznosci w mysleiu
    i moralnosci Akulki.

    > Nie wierzę, bo widuję młodzież. W takiej sytuacji jak jeden stłucze
    > szybkę, to drugi stłucze większa, żeby pokazać, że jest większy hojrak.

    bywa

    > No to trzem przedstawią zarzuty niszczenia mienia i dostana nakaz
    > naprawienia szkody, a pozostałych 7 dostanie pouczenie, żeby się nie
    > szlajać z chuliganami.

    podalem jako przyklad. Ziobro chce by wtakich przypadkach dawac krotkie
    ale surowe kary wiec pouczenia w gre raczej nei wejda. I bardzo obawiam
    sie ze przy okazji zamkna tych co nic nie zrobia, jako ze mialem styk z
    takim zdarzeniem to nie uwierze ze tak sie nie stanie

    > A w ogóle, co Ty ode mnie chcesz, mam za darmochę odwalać robotę za sądy
    > i policję?;-)

    :)