  • Data: 2006-06-07 06:50:02
    Temat: Re: zniszczona przesyłka przez kuriera-brak protokołu szkody
    Od: "Jurek" <b...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Niektore firmy wymagaja podpisu odbiorcy z potwierdzeniem, ze
    > przesylka zostala odebrana bez zastrzezen, aby w ogole moc zajrzec
    > do srodka. Jesli cos jest nie tak, zglasza sie to u przewoznika
    > i wtedy dopiero przyjezdza kurier aby spisac protokol.
    > BTW: kurierom zawsze sie spieszy.
    >
    > pozdrawiam
    > Jacek

    nie siodemka, czekam jeszcze na ostatnią odpowiedz od nich i jak znowu bedą
    szli w zaparte to zrobie stronke z dokładnym opisem ich "usług". Oczywiscie
    zglaszalem reklamacje juz tego samego dnia, na drugi dzien dzwonilem
    ponownie, po kilku dniach byl u mnie TEN SAM kurier z inną przesylką -
    wszyscy dokladnie wiedzieli o moim problemie, w reklamacji pisemnej i przez
    telefon tez prosilem zeby ktos przyjechal i zobaczyl uszkodzenia ale wszyscy
    to olali - po miesiącu od zlozenia reklamacji dostalem pisemko z informacją,
    jakie dokumenty mam zlozyc zeby się sprawą zajeli - i oczywiscie po zlozeniu
    papierow (faktury, list przewozowy itp) przyczepili sie do braku protokolu
    szkodowego. BTW - czy przesylka nie powinna byc odebrana przez adresata ? jak
    by nie bylo, moja zona to osoba trzecia dla nadawcy..