eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozniszczona przesyłka przez kuriera-brak protokołu szkody › Re: zniszczona przesyłka przez kuriera-brak protokołu szkody
  • Data: 2006-06-06 22:06:07
    Temat: Re: zniszczona przesyłka przez kuriera-brak protokołu szkody
    Od: "Jacek P. Urbanowicz" <j...@n...hot.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Jurek" <b...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    news:e6397g$61c$1@inews.gazeta.pl...
    > witam.
    > kurierzy pewnej firmy zniszczyli mi drewniane drzwi do zabudowy lodówki.
    > Żona
    > odebrała przesyłkę, a że była duża i bardzo solidnie zapakowana nie
    > rozpakowała jej do końca tylko naderwała fragment oppakowania i
    > postwierdzeniu że to są nasze drzwi odebrała przesyłkę - gdy wróciłem do
    > domu
    > rozpakowałem drzwi i okazało się że są tak zniszczone (popękane,
    > poodłupywane, zmiażdżone rogi) iż nie nadają się zupełnie nawet do
    > renowacji.
    > Niestety żona nie spisała tzw. protokołu uszkodzenia (nie sądziła że mozna
    > tak zniszczyć solidne drewniane drzwi), czego domaga się firma kurierska
    > przy
    > złożeniu reklamacji.


    Czy to nie byla przypadkiem Siodemka?
    Oni potrafia wszystko zniszczyc...

    Niektore firmy wymagaja podpisu odbiorcy z potwierdzeniem, ze
    przesylka zostala odebrana bez zastrzezen, aby w ogole moc zajrzec
    do srodka. Jesli cos jest nie tak, zglasza sie to u przewoznika
    i wtedy dopiero przyjezdza kurier aby spisac protokol.
    BTW: kurierom zawsze sie spieszy.

    pozdrawiam
    Jacek



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1