  • Data: 2006-06-06 16:42:32
    Temat: Re: zniszczona przesyłka przez kuriera-brak protokołu szkody
    Od: "Jurek" <b...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A poinformowales kurierow i nadawce o fakcie uszkodzenia?
    > Kto pakowal towar, czy nie byl przepakowywany? Skoro na opakowaniu nie bylo
    > uszkodzen (tak mniemam, gdyz malzonka nie miala zastrzezen bo chyba by nie
    > odebrala) to marne szanse.

    oczywiście relamacja zostala zlozona tego samego dnia przez formularz www,
    nadawca tez zostal powiadomiony - zrobil juz drugie drzwi za ktore tez
    zpalacilem. Poczytalem ustawe "prawo przewozowe" i wydaje mi sie, ze mozna
    ich podejsc z art.76 pnkt 2 - kurierowi sie spieszylo i nalegal zeby zona
    szybko podpisala, przez co rowniez nie miala mozliwosci dokladnego
    sprawdzenia a poza tym pnkt 4 - wlasnie to, ze opakowanie nie mialo uszkodzen
    sugerowalo, ze zawartosc tez jest ok. Dobrze mysle ?
    Chyba ze macie jeszcze jakies inne pomysly,
    pozdrawiam