  • Data: 2007-08-11 09:36:57
    Temat: Re: zniszczenie mienia o wartości 450zł - urząd czy cywilny?
    Od: stern <s...@n...to> szukaj wiadomości tego autora

    Świadomy znaczenia swych słów i odpowiedzialności przed prawem Thu, 09 Aug
    2007 09:51:32 +0200, youAr zeznał(a):

    > dodam, że chodzi o okulary. są prawdopodobnie odciski palców na szkłach.

    a nie widać ich ? ;)
    odciski palców nie są takie małe.

    > czy badanie odcisków również jest w ramach opłaty za rozprawę?

    nie

    > w jaki
    > sposób zabezpieczyć ten dowód, żeby był wiarygodny?

    zdjęcie zrób ;)

    ale to jest tylko dowód tego, że ktoś dotknął okulara paluchem, myślisz,
    że on będzie zaprzeczał, że dotknął?

    > nie pomoże ? muszę sam się starać o poznanie danych. czy mógłbym to
    > zrobić np. na podstawie rejestracji jego samochodu?

    nie powinieneś dostać takich danych starając się osobiście.