  • Data: 2004-04-08 08:56:02
    Temat: Re: zniesławienie przed sądem
    Od: "zbisa" <zbisa@SPAM_FUJzr.ita.pwr.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Żona w pozwie o rozwód i w późniejszych pismach do Sądu oskarżała mnie o
    > bicie, naduzywanie alkoholu, gwałty na nieji znęcanie sie psychiczne,
    > molestowanie dziecka i o to że osiągam dochody z nielegalnego żródła.
    hmmmmm... spokojnie! inni na sprawach rozwodowych jeszcze lepsze rzeczy
    slysza o sobie :-((( skad ja to znam...
    Moim zdaniem - nie masz szans... :-((( Mozesz pogadac z jakims dobrym
    adwokatem, ale szkoda czasu - i tak zostanie to wykorzystane przeciwko Tobie
    (pamietaj o dziecku!!!). Odpusc... i zapomnij jak najszybciej o sprawie!
    pozdrawiam! zbisa