  • Data: 2011-07-23 12:34:33
    Temat: Re: znalezione dokumenty
    Od: bzdreg <b...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-07-23 09:08, Liwiusz pisze:

    > Podobno wystarczy tylko wrzucić dokumenty do skrzynki. Nie praktykowałem.
    >
    > Kiedyś znalazłem czyjś portfel z dokumentami i biletem, wygooglałem
    > telefon do rodzinnego domu, mama poinformowała córkę, oddzwoniła do mnie
    > i odebrała. Znaleźne dała.

    Działa, nie tylko w Polsce.
    W '95 zaj..li mi saszetkę z auta pod Niceą (było tam kasy na jedno
    tankowanie w Polsce i polskie PJ, DO, DR itp, a paszporty, KK i kasę
    miałem przy sobie) Dwie godziny straciłem na tamtejszej policji,
    nawiasem mówiąc bez powodzenia szukając kogoś gadającego po angielsku.
    Dostałem świstek ważny przez miesiąc, który pozwalał mi dalej jeździć po
    Europie. Na pytanie, czy w Polsce też, pan inspektor odpowiedział, ze
    nie ma pojęcia ;)

    Dowód dotarł do polskiego Urzędu Miasta po 2 miesiącach (miałem już nowy).

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. Bzdreg.