  • Data: 2011-07-28 08:55:05
    Temat: Re: znalezione dokumenty
    Od: gary <g...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-07-26 10:30, Kamil pisze:

    > Napisał wyraźnie - 45 minut.
    chciałem zgłosić zgubienie jednej tablicy rejestracyjnej (tak mi doradzono)

    - zginęła mi tablica.
    - gdzie ?
    - nie wiem, może ktoś ukradł.
    - to zginęła czy ukradziono ?
    - a jaka to różnica.
    - Proszę się zdecydować bo to są dwa różne blankiety do wypełnienia.
    - Mnie jest wszystko jedno, nie chcę tylko żeby mnie posądzono o napad
    na bank na tych numerach.
    - jeżeli będzie napad to i tak będzie pan zatrzymany

    wyszedłem

    (napadu do dnia dzisiejszego nie było)