  • Data: 2011-07-25 13:49:12
    Temat: Re: znalezione dokumenty
    Od: Swierszcz <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-07-23 07:10, darek638 pisze:
    > Cześć.
    > Znalazłem dowód osobisty, prawo jazdy i inne "śmieci" jakie zazwyczaj
    > nosi się w portfelu. Ewidentnie wyglądało to na robotę kieszonkowca bo
    > wszystkie te rzeczy leżały razem, a portfela nie było. Po prostu ktoś
    > zabrał portfel z kasą i reszty się pozbył. I teraz pytanie czy za te
    > dokumenty mogę spodziewać się znaleźnego? Jak to ocenić? Jeżeli oddam te
    > dokumenty na policję to również się znaleźne należy?

    zgubilem kiedys plik dokumentow. Kilka dni pozniej przyszedl poczta,
    jako sprawa sluzbowa, wolna od oplaty. Ktos uprzejmy zaniosl na poczte.
    Innym razem znalazlem na parkowej sciezce portfel, bez kasy, kart, z DO,
    PJ, dowodem rejestracyjnym itp. Zanioslem na komisariat obok ktorego
    mieszkam. Wyszedlem po 45min. Potraktowali mnie jak potencjalnego
    zlodzeja. Sto tysiecy pytan czy nie bylo nic w srodku, okolicznosci
    znalezenia, dlaczego podnioslem...