  • Data: 2011-07-23 07:50:17
    Temat: Re: znalezione dokumenty
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-07-23 09:25, mvoicem pisze:
    > Dlatego nie dziwię się że ktoś kto mi odesłał portfel (z dokumentami *i
    > kasą*) nie zostawił adresu zwrotnego. I jakbym ja znalazł portfel i
    > chciałbym go oddać "imiennie", nie wspominałbym o żadnym znaleźnym bo to
    > tylko proszenie się o kłopoty.

    Wszystko zależy od człowieka. Moja żona kiedyś zgubiła portfel w
    pociągu. Zorientowała się dopiero po tygodniu, i akurat było awizo na
    poczcie. Jakaś Pani, pewnie sprzątająca (bo adres pasował do końcowej
    stacji tego składu) odesłała poleconym, z dokumentami i całą kasą.
    Wysłaliśmy jej podziękowania wkładając do środka 10% od gotówki + za
    przesyłkę. Po prostu trzeba się postawić w sytuacji osoby która straciła
    dokumenty (bo kasa to rzecz wtórna, kartę do bankomatu można zablokować
    w 5 minut i odnowić telefonicznie, a wyrabianie dokumentów to miesiąc i
    bieganie) i od razu wiadomo co trzeba zrobić.
    --
    MZ