  • Data: 2003-12-12 10:40:37
    Temat: Re: znak towarowy
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "dd" <a...@a...com.pl> napisał w wiadomości
    news:brc2ka$j5j$1@absinth.dialog.net.pl...
    > Mam działalność gospodarczą o nazwie (powiedzmy) "JK Jan Kowalski" i
    stronę
    > www.jk.com.pl
    > - zajmuję się reklamą. Zwróciła się do mnie firma z zupełnie innej branży,
    > innego miasta o nazwie JK. Kubicki S.A.
    > poprzez swoją kancelarię prawniczą, żebym zaprzestał używać nazwy JK.
    > ponieważ oni mają swoją nazwę
    > opatentowaną! ......

    jeśli nie wykonujesz pod tą nazwą działalności która może kojarzyć się z
    firmą jk i nie wykorzystujesz tego, że klienci mogą pomylić witrynę
    www.jk.com.pl z witryną firmy JK to myślę, że możesz spokojnie olać ich
    pismo
    chcą mieć domenę i chcą Cię przestraszyć prawnikiem

    poczytaj o prawach autorskich i domenach w sieci
    m.in. piszą o tym na www.vagla.pl

    --
    pozdrawiam
    plusz