  • Data: 2020-08-07 20:35:29
    Temat: Re: zmieścisz się, śmiało
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Silver Dream !" napisał w wiadomości grup
    On 06/08/2020 15:19, J.F. wrote:

    >Nie miałem łączności ani ze zbliżaniem ani z wieżą z Babimostu (to
    >uprzejmy pan z FISu poinformował mnie o niespodziewanej odmowie
    >zezwolenia) ale - jak pisałem - kontrolerzy krótko _przed 22-gą_
    >dmuchali na zimne i odesłali mnie spory kawałek na zachód od
    >zaplanowanej trasy. Krótko po 22-giej natomiast mogło być ciekawie.

    Przed 22-ga to oni mogli widziec w planie zaplanowany lot HEAD, i
    odsuwac wszelakie potencjalne zagrozenie na bezpieczna odleglosc - o
    50km.
    Szczegolnie jesli wiedzieli, ze to kursantka bedzie prowadzic :-)

    A po 22:00 .. przyjmuja z automatu ze lotnisko zamkniete, czy daja
    panu prezydętowi pol godziny rezerwy ?

    ymczasowych-strefach-rmz

    >Na dronach się nie wyznaję, ale... jest opcja aby załogowym statkiem
    >powietrznym wykonać lot w RMZ-cie bez radia - należy zgłosić z
    >wyprzedzeniem zamiar wykonania takiego lotu i jego parametry (gdzie,
    >kiedy, itd.) więc znowu teoretycznie mógł się w tej przestrzeni
    >znaleźć statek powietrzny, z którym nie byłoby łączności a gdyby
    >jeszcze wykonywał lot wystarczająco nisko to i radary nie zawsze
    >uchwycą. Jakby nie patrzeć - teoretyczna możliwość zzrobienia
    >kolejnego kuku była wyraźnie niezerowa.

    Aczkolwiek kontrola mogla wiedziec, ze zadnego takiego lotu nie
    zgloszono.
    Lub wiedziec ze zgloszono, wiec nie udzielic zgody na start ... tylko
    ze dyrektor przedluzyl otwarcie lotniska ... i ciekawe czy sie kogos
    pytal :-)

    Komu sie wtedy zglasza - Poznaniowi, czy Babimostowi ?

    J.