  • Data: 2020-08-07 00:25:47
    Temat: Re: zmieścisz się, śmiało
    Od: Silver Dream ! <s...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    On 06/08/2020 15:19, J.F. wrote:

    > Ale chyba kontroler z Babimostu stanal na wysokosci zadania, stwierdzil
    > ze on tu nie pracuje i laczyl z FIS w Poznaniu..

    Nie miałem łączności ani ze zbliżaniem ani z wieżą z Babimostu (to
    uprzejmy pan z FISu poinformował mnie o niespodziewanej odmowie
    zezwolenia) ale - jak pisałem - kontrolerzy krótko _przed 22-gą_
    dmuchali na zimne i odesłali mnie spory kawałek na zachód od
    zaplanowanej trasy. Krótko po 22-giej natomiast mogło być ciekawie.

    > Ale widze, ze dronow to nie dotyczy
    > http://www.swiatdronow.pl/zmiany-zasad-lotow-bsp-w-t
    ymczasowych-strefach-rmz

    Na dronach się nie wyznaję, ale... jest opcja aby załogowym statkiem
    powietrznym wykonać lot w RMZ-cie bez radia - należy zgłosić z
    wyprzedzeniem zamiar wykonania takiego lotu i jego parametry (gdzie,
    kiedy, itd.) więc znowu teoretycznie mógł się w tej przestrzeni znaleźć
    statek powietrzny, z którym nie byłoby łączności a gdyby jeszcze
    wykonywał lot wystarczająco nisko to i radary nie zawsze uchwycą. Jakby
    nie patrzeć - teoretyczna możliwość zzrobienia kolejnego kuku była
    wyraźnie niezerowa.