  • Data: 2007-01-11 11:13:01
    Temat: Re: zmiana wymiaru pracy bez mojej wiedzy
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:3ns6xwal5rab$.dlg@onet.pl Herbi <z...@o...pl>
    pisze:

    > ^^^^^^^^^^^^^^^
    > Że co proszę?
    > Co za twór wymyśliłeś?
    > RMUA - to raport - dla osoby ubezpieczonej, taka ZUSowska forma "paska".
    > RMUA nie stanowi dowodu wpłaty należnych składek przez płatnika.
    > Kto jak kto, ale Ty powinieneś to wiedzieć i nie popełniać takich błędów.
    Właśnie mam przed sobą taki raport RMUA.
    Znajdują się na nim:
    - pełne dane identyfikacyjne płatnika składek i osoby ubezpieczonej,
    - zestawienie należnych składek wraz z tytułem ubezpieczenia, wymiarem czasu
    pracy, podstawą wymiaru składek,
    - oświadczenie płatnika następującej treści: "Oświadczam, że dane w
    formularzu są zgodne ze stanem prawnym i faktycznym. Jestem świadomy(a)
    odpowiedzialności karnej za zeznanie nieprawdy lub zatajenie prawdy".
    - pieczęć adresowa płatnika, pieczęć i podpis osoby upoważnionej.
    Pozwolę sobie zaprzeczyć, że ten dokument to tylko taka ZUSowska forma
    "paska" i nie stanowi dowodu na nic.

    --
    Jotte