  • Data: 2008-07-23 18:32:46
    Temat: Re: zmiana właściciela firmy
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z środa 23 lipiec 2008 15:54
    (autor Paweł Marcisz
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak:
    <7...@p...go
    oglegroups.com>):

    > Wybacz, ale zmieniasz temat, żeby nie przyznać się do błędu.

    Ale jakiego błędu? I jaki temat zmieniam?

    > Pomijając
    > już fakt że nikt tak nie twierdził, to jeszcze my w tym miejscu
    > rozmowy wcale nie mówiliśmy o różnieniu się częścią nazwiskową.

    Nie, mówiliśmy o kwiatkach:

    Ja: <g61ok7$ar$1@news.onet.pl>
    No bo firma DG OF składa się z nazwiska oraz z nieobowiązkowej, acz często
    nadawanej, nazwy słownej, która często kojarzy się bardziej z daną
    działalnością i w ogólnym obiegu stanowi bardziej firmę niż ustawowe
    nazwisko. No więc jeśli tak jest w tym wypadku, to nowa firma może część
    nienazwiskową mieć tą samą, co w stosunku do klientów może być korzystne,
    bo być może ją kojarzą bardziej.

    D852: <g61tk6$g5h$1@news.onet.pl>
    A czy może być kilka DG o tej samej nazwie ? Nawet w tej samej branży ?
    Chodzi mi o część "nienazwiskową" chociaż teoretycznie ktoś może mieć
    też to samo imię i nazwisko. I czy takie same zasady dotyczą większych
    firm ?

    Gotfryd: <Pine.WNT.4.64.0807212100550.3200@quad>
    Dopiszę do Tristana: "zależy od wzjemnych relacji".
    Pierwsze: czy wzajemnie akceptują takie zachowanie.

    Ty: <2...@f...go
    oglegroups.com>
    Nawet jak akceptują, to przecież przepisy o firmie wprowadzającej w
    błąd mają chronić również konsumentów, więc nie widzę powodu, dla
    którego organ rejestrowy miałby taką akceptację akceptować.

    A więc wyraźnie murwa kać rozmawiamy o sytuacji kilku DG z identyczną
    częścią nienazwiskową.

    > Podałeś natomiast przykłady rzekomych firm, które w ogóle nie mogą być
    > firmami, a teraz usiłujesz to zatuszować.

    Co wy tam Tristan palicie?
    Ja nic, ale jak pan chce to Gotfryd ma kamele.
    Na wysypisku się pytam co palicie...

    > Nie pierwszy raz zresztą,
    > przedtem pisałeś o "Danusiach", a jeszcze przedtem dopuszczałeś firmy
    > różniące się jedną literą inicjału...

    Kę? O inicjałach to ja w ogóle ani razu nie pisałem.

    > Może zanim zaczniesz wygłaszać
    > takie mocne poglądy, warto poznać przepisy i literaturę?

    Może zanim zaczniesz się dopierdalać, warto czytać ze zrozumieniem dyskusję,
    w której się uczestniczy?

    --
    Tristan