  • Data: 2008-07-23 13:54:29
    Temat: Re: zmiana właściciela firmy
    Od: Paweł Marcisz <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 23 Lip, 13:40, Tristan <n...@s...pl> wrote:

    > Czy ja ci nie mówiłem już, że masz przeczytać wątek?

    Przeczytałem.

    > Mówiliśmy właśnie o
    > stosowaniu nazewnictwa różniącego się właśnie tylko częścią nazwiskową.
    > I niektórzy twierdzili, że tak nie wolno.

    Wybacz, ale zmieniasz temat, żeby nie przyznać się do błędu. Pomijając
    już fakt że nikt tak nie twierdził, to jeszcze my w tym miejscu
    rozmowy wcale nie mówiliśmy o różnieniu się częścią nazwiskową.
    Podałeś natomiast przykłady rzekomych firm, które w ogóle nie mogą być
    firmami, a teraz usiłujesz to zatuszować. Nie pierwszy raz zresztą,
    przedtem pisałeś o "Danusiach", a jeszcze przedtem dopuszczałeś firmy
    różniące się jedną literą inicjału... Może zanim zaczniesz wygłaszać
    takie mocne poglądy, warto poznać przepisy i literaturę?