  • Data: 2006-04-15 07:32:15
    Temat: Re: zmiana systemu pracy, a rozwiązanie umowy o prace
    Od: "mariusz" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy wynagrodzenie jest określone stawką godzinową i zależy od
    > przepracowanego czasu? Albo te dodatkowe 4 godziny to były po prostu
    > nadgodziny?
    > Czy "przy okazji" po prostu zmniejsza wysokość wynagrodzenia z umowy. Bo
    > jeśli tak to oczywiście jest to wypowiedzenie zmieniające (jakkolwiek
    > pracodawca to nazwał) i wówczas można już powalczyć.

    Niestety nie, stawka jest określona jako miesięczna.
    Żone najbardziej przerażają powroty do domu po 22-giej. Nigdy po zmroku sama
    nie wyjdzie, a juz o późnym wieczorem to całkiem, a ja z dzieckiem tez nie
    bede po nią jeździł 6km.
    Zastanawiam sie nad porzuceniem pracy, tylko czy sąd by uwzglednił taką
    sytuację w przypadku, gdbyby pracodawca wystąpił z wnioskiem o
    odszkodowanie.

    Mariusz