    From: "jelen" <j...@j...prv.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zmiana płci - głupie pytanie
    Date: Fri, 3 Jan 2003 18:06:21 +0100

    > To juz inna historia. Ale przeciez chyba to nie jest tak, ze kazdy
    > moze sobie isc do chirurga i powiedziec "od jutra bede kobieta
    > (mezczyzna)". Trzeba miec jakis powod, uzasadnienie.

    prawnie wyglada to tak, ze dostaje sie nowa tozsamosc prawna,
    czesto nowe nazwisko, zaczyna sie byc kims innym, cos jak swiadek koronny

    sam proces to nie tylko zabieg chirurgiczny to rowniez najpierw rozmowy
    psychologiczne, testy,
    masa pytan, pozniej terapia chormonalna i dopiero na samym koncu zabieg
    chirurgiczny

    nie wiem jak to jest z malzenstwem...

    o wlasnie przed chwila (po tym jak napisalem ;-> ) znalazlem to:
    http://www.transseksualizm.republika.pl

    pozdrawiam,
    jelen