eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozmiana imienia dziecka .... jak uzasadnić, by pozbyć się "Kubusia" › Re: zmiana imienia dziecka .... jak uzasadnić, by pozbyć się "Kubusia"
    From: Wrak Tristana <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zmiana imienia dziecka .... jak uzasadnić, by pozbyć się "Kubusia"
    Supersedes: <fb1abo$1b8$4@news.onet.pl>
    Date: Tue, 28 Aug 2007 17:35:52 +0200

    W odpowiedzi na pismo z wtorek, 28 sierpnia 2007 15:07
    (autor badzio
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fb176j$926$1@inews.gazeta.pl>):

    > IMHO z tego co czytalem to ze wzgledow medycznych nie wolno jej uzywac
    > pigulek i plastrow.

    No i? Zacznijmy od tego, że skoro każda ciąża jej groziła i skoro z
    definicji miała nie mieć dziecka, to miała się już dawno poddać operacji.
    Jeśli tego nie zrobiła z powodów jakiśtam, to pozostawała antykoncepcja
    (która nie ogranicza się do antykoncepcji hormonalnej). Jeśli również
    antykoncepcja jej nie pasowała, to mogła nosić szczelne majtki i wtedy jej
    wiatropylność by nie była groźna.

    Nie zrobiła NIC żeby zapobiec ciąży, choć była świadoma zagrożeń. Wręcz
    przeciwnie, robiła wiele w celu zajścia w ciążę (w wiatropylność jednak nie
    wierzę). Do tego,urodziwszy dziecko skazała je na przesrane życie swoim
    publicznym zachowaniem. Jeżeli to dziecko jest takim problemem, powinna je
    oddać do adopcji. Dziecko miało by swoje nowe życie i nie wiedziało by, że
    jakim koszmarnym czymś jest matka.

    > Jak sie dziecko urodzilo to wszyscy obroncy zycia, ktorzy potepiali ja w
    > czambul gdy chciala usunac ciaze, nagle zamilkli, zadna organizacja
    > antyaborcyjna, Kosciol itp - nikt sie nie zglosil do niej z pytaniem czy
    > nie potrzebuje pomocy w wychowaniu tego dziecka (w jej przypadku
    > wychowywanie jest utrudnione).

    Ona nie powinna mieć prawa do wychowywania tego dziecka, bo w ten sposób
    niszczy mu życie i skazuje na koszmar.

    Ludzie się biją o dzieci! W kolejkach adopcyjnych czeka się latami. Jedno
    słowo i dziecka nie ma! Nie potrzeba żadnych organizacji antyaborcyjnych
    ani Kościoła.

    > Poza tym - sprawa nie byla o wykonanie aborcji tylko o respektowanie
    > prawa jakie obowiazuje w Polsce.

    Ależ ja nie mówię o czym była sprawa, tylko że matka zniszczyła w odwecie
    dziecku życie....

    > I jak ja uwielbiam 'rzeczowa' dyskusje z argumentami typu 'dziwka' czy
    > 'to cos'

    No cóż, argumentów przytoczyłem wiele... A co do nazw: nie wiem po prostu
    jak nazwać tak amoralną istotę.

    --
    Wrak Tristana
    a...@e...com.pl w...@l...pl