eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozmiana imienia dziecka .... jak uzasadnić, by pozbyć się "Kubusia" › Re: zmiana imienia dziecka .... jak uzasadnić, by pozbyć się "Kubusia"
  • Data: 2007-08-28 13:07:26
    Temat: Re: zmiana imienia dziecka .... jak uzasadnić, by pozbyć się "Kubusia"
    Od: badzio <b...@n...epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Patrze, patrze a tu Wrak Tristana porozsypywal nastepujace haczki:
    > Taaaaaaaaaa.... O ewentualnym zagrożeniu wiedziało wcześniej a jednak nie
    > stosowało antykoncepcji.

    IMHO z tego co czytalem to ze wzgledow medycznych nie wolno jej uzywac
    pigulek i plastrow.

    > Do tego, gdy już urodziło, nadal trzyma dziecko
    > koło siebie głosząc w mediach jakie to nieszczęście, że ma to dziecko i tym
    > samym niszcząc życie tegoż dziecka.

    Jak sie dziecko urodzilo to wszyscy obroncy zycia, ktorzy potepiali ja w
    czambul gdy chciala usunac ciaze, nagle zamilkli, zadna organizacja
    antyaborcyjna, Kosciol itp - nikt sie nie zglosil do niej z pytaniem czy
    nie potrzebuje pomocy w wychowaniu tego dziecka (w jej przypadku
    wychowywanie jest utrudnione).
    Poza tym - sprawa nie byla o wykonanie aborcji tylko o respektowanie
    prawa jakie obowiazuje w Polsce.
    I jak ja uwielbiam 'rzeczowa' dyskusje z argumentami typu 'dziwka' czy
    'to cos'
    EOT

    --
    badzio