  • Data: 2011-06-14 12:31:41
    Temat: Re: zlikwidowana Spółka Jawna - kogo pozwać?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-06-14 14:17, Robert Tomasik pisze:
    > wiadomości news:it7j9n$7qs$1@news.onet.pl...

    > Zwłaszcza zacytowany przez Ciebie §2 przeczy Twojej tezie.

    Pozwać sobie wspólników można, ale klauzulę na nich uzyska się dopiero
    po bezskuteczności egzekucji wobec spółki (31/1).

    A że egzekucji wobec zlikwidowanej spółki już się nie będzie
    prowadzić... Wygląda na to, że ktoś zaniedbał terminu zgłoszenia swojej
    wierzytelności w postępowaniu upadłościowym/likwidacyjnym.

    --
    Liwiusz