    From: Critu <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zdjecia z fotoradaru
    Date: Mon, 19 Sep 2005 08:45:57 +0200

    kam napisał(a):

    > To na pewno nie.
    >
    > KG
    Więc właśnie i dlatego w tej sytuacji nic nikomu nie zrobią dlatego że
    nie mają dowodów. Na dowód tego moge przytoczyć mój przykład gdzie
    zostałem wezwany na komendę policji gdzie przedstawono mi zdjecie z
    fotoradaru, na którym widniał mój samochód ewidentnie było widać nr
    rejestracyjny i osobę, która pojazd prowadziła. Tyle, że osoba ta czyli
    ja miała spószczoną głowę na dół co za tym idzie nie było widać twarzy.
    Zdjęcie pochodziło sprzed pół roku, oczywiście nie było dowodów na to
    kto pojazd prowadził. Ja się nie przyznałem powiedziałem że nie
    pamiętam. Była próba straszenia sądem, więc zasugerowałem przekazanie
    sprawy do Sądu Grodzkiego i wyszedłem. Mineł juz ok rok od mojej wizyty
    na komendzie a ja dalej czekam na rozprawę :)