  • Data: 2005-03-21 23:53:33
    Temat: Re: zbieranie peseli
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sebol napisał(a):

    > jan kowalski to imie i nazwisko? bzdura to ciag liter losowych
    > nastepujacych po sobie.

    zgadza sie. Ale Jan Kowalski, pesel 60112245676 zamieszkały w świerzy
    górnej jest już konkretnym człowiekiem.

    Tak samo, jak powiedzenie "łysy w dresie z jamnikiem". W Warszawie jest
    to epitet, ale w takich Kruklankach to już moze być konkretna osoba.

    Dlatego tez np. słynna lista z IPN _NIE_JEST_ zbiorem danych osobowych,
    bo nic z niej nie wynika, może za wyjątkiem np. Winicjusza
    Chróścielińskiego. DLaczego dla niego? Bo mozna zakładać, że osób o
    takim imieniu i nazwisku jest jedna, może dwie w POlsce.

    M.