  • Data: 2006-10-31 16:24:21
    Temat: Re: zasiedzenie po raz kolejny ale od innej strony
    Od: Szmul Szmulewicz <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    stern powiada:

    > byłbym wdzięczny za podanie.
    > ale takiego, które ma związek ze stanem faktycznym.

    Byłoby fajnie, gdybyś Ty również podawał orzeczenia powiązane z tematem
    dyskusji . Cyt. za Rudnickim - orz. SN z dnia 28 lutego 1989 r., III CZP
    13/89,OSNCP 90/2/26 i z dnia 4 marca 1994 r., III CZP 15/94, RP 3/94 .

    Wprawdzie Rudnicki dalej rozwija swoją myśl i wywodzi podobnie jak Ty, ale
    nie spotkałem się z potwierdzeniem jego interpretacji w praktyce.

    Szmul Szmulewicz