    From: "gardziej" <b...@b...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zasady dzialania PIP
    Date: Mon, 24 Sep 2007 20:56:42 +0200

    > Nie podałeś wszystkich niezbędnych szczegółów. W szczególności treści
    > wypowiedzenia zmieniającego i przyczyn odmowy przyjęcia zaproponowanych
    > warunków. To są rzeczy ważne, a nie to co ty uważasz za ważne.

    > Przy spełnieniu przesłanek. Z podanego przez ciebie stanu faktycznego nie
    > wynika w sposób jednoznaczny i oczywisty że spełniasz te przesłanki.

    > A co ty mu napisałeś? Może podałeś jakieś nieistotne szczegóły a nie
    > podałeś rzeczy istotnych. Może ci nawet odpowiedział prawidłowo.

    > PIP jest odo pomocy tym co się nie znają na prawie pracy, a ty twierdzisz
> [...]

    chyba sie nie rozumiemy. PIP przeprowadzil kontrole w zakladzie pracy i
    napisal mi, ze na postawie ustawy nie nalezy sie odprawa, bo art. 1 mowi, ze
    pracodawca musi zwalniac powyzej 10 osob, zeby przepisy mialy
    zastosowanie...
    ale dodatkowo art 10 mowi, ze przepisy (odnosnie odprawy) stosuje sie
    odpowiednio takze przy zwolnieniach mniejszej ilosci osob, wiec nie mozna
    napisac, ze nie nalezy sie odprawa na podstawie art.1 skoro art. 10 mowi o
    wyjatku... naprawde nie rozumiesz o co mi chodzi? :)