eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawożarówki, lodówki, rajstopy,.. - czyli historia zaplanowanej nieprzydatności › Re: żarówki, lodówki, rajstopy,.. - czyli historia zaplanowanej nieprzydatności
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!news2.euro.net!209.197.12.246.MISMATCH!nx02.iad01.newshosting.com!newshos
    ting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.n
    eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Wed, 04 Jan 2012 22:32:19 +0100
    From: mvoicem <m...@g...com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux x86_64; en-US; rv:1.9.2.24) Gecko/20111109
    Mnenhy/0.8.4 Thunderbird/3.1.16
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: żarówki, lodówki, rajstopy,.. - czyli historia zaplanowanej
    nieprzydatności
    References: <jdnjdt$3l2$1@node2.news.atman.pl> <jdude2$m4v$1@inews.gazeta.pl>
    <jduogb$rns$1@usenet.news.interia.pl> <jduugu$hbr$1@inews.gazeta.pl>
    <jdvno9$ki0$1@node2.news.atman.pl>
    <4f036b73$0$1184$65785112@news.neostrada.pl>
    <je087g$9g5$1@usenet.news.interia.pl>
    <4f041634$0$1208$65785112@news.neostrada.pl>
    <4f045079$0$1205$65785112@news.neostrada.pl>
    <4f045d22$0$1458$65785112@news.neostrada.pl>
    <4f04a9e9$1$1466$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <4f04a9e9$1$1466$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 19
    Message-ID: <4f04c563$0$1188$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.11.96.134
    X-Trace: 1325712740 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1188 83.11.96.134:47556
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:695413
    [ ukryj nagłówki ]

    (04.01.2012 20:40), Balcerowicz wrote:
    >
    >
    >>> ech naiwność ludzka nie zna granic, najśmieszniejsze jest to
    >>> że jest ona wkalkulowana w tą ekonomię;)
    >> Oczywiście że jest. Tyle że w trochę inny sposób niż
    >> sobie wyobrażasz.
    >
    > a niby w jaki inny sposób?

    W taki, że producent oszczędza na kontroli jakości, na materiałach, na
    jakości zatrudnionych ludzi, godząc się z tym że jakiś odsetek ten
    produkt zareklamuje.

    Ty zaś wydajesz się wierzyć, że producent celowo (być może nawet
    ponosząc dodatkowe koszty) psuje dobry produkt żeby się zepsuł po jakimś
    czasie.

    p. m.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1