eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawożarówki, lodówki, rajstopy,.. - czyli historia zaplanowanej nieprzydatności › Re: żarówki, lodówki, rajstopy,.. - czyli historia zaplanowanej nieprzydatności
  • Data: 2012-01-05 18:45:51
    Temat: Re: żarówki, lodówki, rajstopy,.. - czyli historia zaplanowanej nieprzydatności
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Balcerowicz" <...@g...pl> napisał

    > na czyich wierzeniach opierasz swoje poglądy na czym oszczędza i
    > jakie ma cela jakaś międzynarodowa korporacja, czy jestś jej
    > właścicielem?

    > ja nie wierzę, aj wiem bo to obserwuje a nie się domyślam jak ty!

    A, więc to ty jesteś właścicielem tych wszystkich wrednych korporacji!

    > weź sobie kup i rozbierz dowolny korporacyjny bubel, przekonasz się
    > że często uczeń szkoły średniej jest w stanie zaprojektować to
    > urządzenie prościej (czyli taniej) i lepiej,

    Śmiałe twierdzenie. No ale tak to bywa, im mniejsza wiedza tym więcej
    pewności siebie.

    > a tak odnoście niby cięcia kosztów to dodam że że w cenie
    > korporacyjnego bubla koszty wyprodukowania samego towaru to zaledwie
    > 20% ceny, 80% ceny stanowią koszta reklamy, więc jeśli chodziło by o
    > jakiekolwiek cięcia kosztów, czy oszczędności to oszczędzano by na
    > reklamie!

    Ale ten twój świat jest prościutki, fajnie masz.

    > podsumowując: międzynarodowym korporacjom chodzi wyłącznie o
    > rabowanie i oszukiwanie tylko po to żeby dzielny izraelski super
    > wyszkolony komandos mógł strzelać palestyńskim dzieciom w szkole w
    > głowę przez ścianę (to są fakty z którymi można się zapoznać),

    Ty byłeś tym uczniem?

    > Jedyne co można zrobić to albo nie kupować bubli, albo (jeśli nie ma
    > wyjścia) okradać złodzieja, kraść złodziejskie oprogramowanie,
    > naprawiać zepsuty sprzęt, usuwać nielegalne blokady i
    > zabezpieczenia!

    Jak to nie ma wyjścia? Jeden uczeń szkoły średniej zaprojektuje a
    drugi uczeń wyprodukuje ci wszystko czego potrzebujesz. I to za 20%
    ceny, bo przecież za reklamę płacić im nie będziesz.