eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawożarówki, lodówki, rajstopy,.. - czyli historia zaplanowanej nieprzydatności › Re: żarówki, lodówki, rajstopy,.. - czyli historia zaplanowanej nieprzydatności
  • Data: 2012-01-05 08:33:40
    Temat: Re: żarówki, lodówki, rajstopy,.. - czyli historia zaplanowanej nieprzydatności
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (05.01.2012 08:30), qwerty wrote:
    > Użytkownik "Balcerowicz" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Przeczytaj jeszcze raz moją wypowiedź.
    > Napisałem, że polak kupi tańszy sprzęt w chwili zakupu, zamiast
    > droższego (ale znacznie dłużej popracuje).
    > Tak samo jest z poborem energii elektrycznej. Zamiast kupić nieco
    > droższy, ale znacznie oszczędniejsze patrzą tylko na cenę w sklepie.

    Liczyłeś kiedyś może różnice w poborze energii w stosunku do różnicy w
    cenie?

    Mi wyszło, że mając 2 lodówki o tych samych parametrach, ale o różnych
    klasach energetycznych, a co za tym idzie - o różnych cenach, kupno
    droższej a mniej energożernej lodówki zwróci się po bodajże 10 latach.

    p. m.