eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawożarówki, lodówki, rajstopy,.. - czyli historia zaplanowanej nieprzydatności › Re: żarówki, lodówki, rajstopy,.. - czyli historia zaplanowanej nieprzydatności
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.n
    eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <jdnjdt$3l2$1@node2.news.atman.pl> <jdude2$m4v$1@inews.gazeta.pl>
    <jduogb$rns$1@usenet.news.interia.pl> <jduugu$hbr$1@inews.gazeta.pl>
    <jdvno9$ki0$1@node2.news.atman.pl>
    <4f036b73$0$1184$65785112@news.neostrada.pl>
    <je087g$9g5$1@usenet.news.interia.pl>
    <4f041634$0$1208$65785112@news.neostrada.pl>
    <4f045079$0$1205$65785112@news.neostrada.pl>
    <je1o3b$9hi$1@inews.gazeta.pl>
    <4f04a9e9$0$1466$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: żarówki, lodówki, rajstopy,.. - czyli historia zaplanowanej
    nieprzydatności
    Date: Wed, 4 Jan 2012 20:56:39 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    Lines: 22
    Message-ID: <4f04aefb$0$1231$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.26.38.171
    X-Trace: 1325707003 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1231 83.26.38.171:13743
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:695396
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Balcerowicz" <...@g...pl> napisał

    >> Nie, to jest ludzka oszczędność. Załóżmy, że konsument widzi
    >> 2 takie same pralki (takie same renomowane firmy).
    >
    > chyba ma pan jakieś wypaczone pojęcie oszczędności, bo oszczędność
    > to zakup solidnego towaru, nawet jeśli jest on droższy od
    > konkurencyjnego, tak że jego trwałość przełoży się w przyszłości na
    > konkretne zyski finansowe

    To sobie pan kupuj produkty topowych marek za topowe ceny. I czekaj aż
    wydatek zwróci się w trzecim pokoleniu użytkowników. *)
    Natomiast przeciętny klient kupuje to co jest tańsze i dla niego
    przeciętny producent produkuje przeciętne sprzęty zoptymalizowane
    kosztowo w celu zapewnienia minimalnej ceny.


    *) Będzie to szczególnie "rozsądne" w przypadku produktów najnowszej
    technologii, które nawet jeśli technicznie są sprawne przez 10-20 lat
    (jak np. pierwsze pecety) to moralnie są przestarzałe po 2-3 latach
    albo i szybciej.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1