  • Data: 2012-11-18 22:00:14
    Temat: Re: zamowienie mebli, dodatkowy koszt zlozenia jednej szafy
    Od: w...@a...pl (Wemif) szukaj wiadomości tego autora

    ikarek <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl> wrote:

    > Na zamówieniu nie ma ani słowa o rozłożonej szafie (w ogóle nie ma tam
    > nic o montowaniu mebli - płatnym czy bezpłatnym), jest tylko informacja
    > o bezpłatnej dostawie.

    Duża ta szafa? Jeśli tak, to może nie dałoby się nawet wnieść przez kręty
    korytarz złożonej tej szafy? Nie raz kupowałem meble niezłożone i naturalne
    dla mnie było, że w takiej postaci dostanę (ale patrzę teraz na strony
    Ikea i Meble Agata, na obu jest informacja, że montaż mebli możliwy ale
    dodatkowo płatny).

    a.