  • Data: 2012-11-19 08:41:23
    Temat: Re: zamowienie mebli, dodatkowy koszt zlozenia jednej szafy
    Od: m <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.11.2012 00:51, Robert Tomasik pisze:

    > Moim zdaniem masz rację. Jesli nie kupiłeś mebli do samodzielnego
    > montarzu, to maja być w całości. No przecież jak zamawia sie samochód,
    > to przywiezienei kontenera z kompletem elementów nie wyczerpuje
    > zobowiązania.

    Co do zasady - macie rację. Z resztą też tak uważam - że mebel to jest
    mebel, a jeżeli mebel jest sprzedawany jako zestaw "zrób to sam" to
    powinno to być osobno zaznaczone.

    Z drugiej strony - taka jest praktyka rynkowa i nic na to się nie
    poradzi. Tak jak z warsztatami samochodowymi - jest zasada że klient
    najpierw dostaje cenę usługi a potem usługa jest wykonywana. W przypadku
    warsztatu jednak, najpierw usługa jest na oko wyceniana, potem jest
    wykonywana, potem klient płaci niejednokrotnie wielokrotność wyceny "na
    oko". A jak się temu sprzeciwia - wychodzi na pieniacza.

    p. m.