  • Data: 2012-11-19 13:41:33
    Temat: Re: zamowienie mebli, dodatkowy koszt zlozenia jednej szafy
    Od: W <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    m wystukał, co następuje:

    > Oczywiście że nie to samo. Jednak, mam wrażenie - opcja "mebel oznacza
    > to co Pan widzi na wystawie, tylko rozmontowane" jest powszechnie
    > akceptowane, a co najmniej tolerowane.

    moje 3 grosze - jadąc do takiej Ikei czy BRW - tak, jest to jakby oczywiste
    (w ikiei masz paczkę w magazynie więc inaczej byłoby ciężko, w BRW masz
    AFAIR informację w katalogu), ale jak masz typowy salon meblowy i absolutnie
    nigdzie nie masz podanej informacji o tym, że mebel jest do składania to
    jest jednak nie halo...
    Co jak co ale pewną rzecz się prezentuje = taka winna zostać dotarczona, a
    jeżeli jest inaczej to powinno się to zaznaczyć (nawet małym druczkiem z
    gwiazką)