  • Data: 2005-04-21 09:35:08
    Temat: Re: zamówienia publiczne-pytanie o słusznośc odrzucenia
    Od: AdamS <adam@ciach_ciach.webpark.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ewa P wrote:

    > witam mam pytanie w sprawie jak w tytule.
    > pyt. 1 w Specyfikacji-podano "wymagane dokumenty', w których było napisane
    > "polisa ubezp. ewentualnie dokument ubezpieczeniowy, z którego wynikałby
    > jasno fakt ubezpieczenia OC"
    > Jako tego rodz. dokument dołączono do oferty aktualny wypis
    > przynależności do Izby Inżynierów.....na którym jasno napisane jest , że
    > członek izby na opłacone OC.
    > czy taki dokument nie jest wystarczjący?

    Co prawda wynika z tego fakt ubezpieczenia ale czy to jest polisa albo
    dokument ubezpieczeniowy? wg mnie nie, czyli niezgodność ze
    specyfikacją, a swoja drogą skoro jest się ubezpieczonym to polisa
    powinna jednak gdzieś być.

    > pyt. 2, w wymaganych dokumentach w specyfikacji jak również w formularzu
    > ofertowym nic nie było na temat konieczności dołączenia kosztorysu
    > inwetsorkiego, choć takowy był załączony do specyfikacji, jako podstawa
    > wyceny robót. kryterium oceny miała byc cena!!!!
    > czy można wobec tego odrzucić ofertę , argumentując to w ten sposób, ze w
    > pozycjach np. 50-55 kosztorysu podane były inne jednostki miary niz w
    > załaczonym, skoro kosztorys nie był wymaganym dokumentem?????
    > czy jest szanasa na uwzględnienie protestu???????
    > dziękuję za pilne odpowiedzi ewap

    Skoro nie był wymagany nie powinno się brać tego dokumentu pod uwagę.
    W tej kwestii protest byłby słuszny ale co do pyt. 1 raczej nie.

    --
    Pozdrawiam AdamS