  • Data: 2008-09-19 09:00:38
    Temat: Re: zameldownie - co z tym idzie - z innej beczki
    Od: "Telesfor Baudot" <T...@S...poczta.NIE.onet.TU.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "WAM" <n...@n...nopl.pl> napisał w wiadomości
    news:h4n6d4h0pnhtpvmhgtv6h3u83afh001n7r@4ax.com...
    > On Fri, 19 Sep 2008 00:45:37 +0200, "yapann" <y...@o...pl> wrote:

    > Druk zgloszenia pobytu stalego:
    > http://eurzad.szczecin.pl/EUrzad/files/74906FBF2C6A4
    33AAEEB5FF5A20A55BC/zgl_pob_stalego-pu-e-1.pdf
    > Sa tam dane osoby, ktora potwierdzila przebywanie meldujacego sie.
    >
    > Ale jaki byl wzor 20 lat temu to nie wiem.

    Na druku jest pozycja:

    <Stwierdzam, że wyżej wymieniona osoba przebywa pod wskazanym adresem:
    (nazwisko i imię) (seria i nr dowodu osobistego) (data i podpis
    wynajmującego, najemcy, osoby, której przysługuje spółdzielcze
    prawo do lokalu lub właściciela lokalu)****) >

    Ciekawi mnie czy Urząd weryfikuje prawo tej osoby (podpisującej, że
    meldowana osoba mieszak tam gdzie się melduje) do lokalu i w jaki
    sposób to robi, tzn. jakich dokumentów wymaga? Załóżmy, że jestem
    właścicielem lokalu (notarialna umowa kupna, księga wieczysta).

    --
    Telesfor BAUDOT