  • Data: 2008-09-19 08:12:26
    Temat: Re: zameldownie - co z tym idzie
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 19 Sep 2008 00:45:37 +0200, "yapann" <y...@o...pl> wrote:

    >Wydawało mi się, ze zameldowanie uprawnia do mieszkania w miejscu
    >zameldowania (?) - ale w takim przypadku?
    Błędnie Ci sie wydawało: Zamieszkiwanie zobowiązuje do zameldowania.

    >- Czy w tej sytuacji może zostać wymeldowana (nie pytam, czy może się
    >wymeldować sama, bo to z pewnością może)?
    Moze zostac wymeldowana.
    Ale juz dawno powinna sie zameldowac w miejscu, w ktorym przebywa z
    zamiarem stalego pobytu (czy jakos tak).

    >- Czy zameldowanie jest 'przenoszone' przy zmianie właściciela lokalu?
    Tak.

    >- Czy można dotrzeć do informacji, kto zameldował daną osobę pod danym
    >adresem? czy znany jest tylko fakt zameldowania (adres,data)?
    Druk zgloszenia pobytu stalego:
    http://eurzad.szczecin.pl/EUrzad/files/74906FBF2C6A4
    33AAEEB5FF5A20A55BC/zgl_pob_stalego-pu-e-1.pdf
    Sa tam dane osoby, ktora potwierdzila przebywanie meldujacego sie.

    Ale jaki byl wzor 20 lat temu to nie wiem.

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl