  • Data: 2002-12-17 10:08:19
    Temat: Re: zaliczki w firmie i ich rozliczenie.
    Od: "Daniel /Dan/ Sniegon" <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Aczkolwiek wiele nie wiem - to pytanie pomocnicze: a pracownik
    > coś *jeszcze* podpisywał ? Na przykład "uprawniam do potrącenia
    > nierozliczonej zaliczki" ?

    Wlasnie podpisal i chce to ugodowo zalatwic ale..... zawsze firma nie musi
    sie zgodzic i wtedy wlasnie zaczynaja sie drobne schody :(
    A jaka jest roznica czy cos podpisal czy nie? (chec wspopracy jest brana pod
    uwage?)

    > ...Albo i nie....
    > (co oczywiście może skutkować zapłaceniem więcej - bo jeszcze
    > i komornik może dojść, i koszta sądowe jeśli zaliczki wydane
    > były niezgodnie z przeznaczeniem...)

    Zaliczki byly wydawane zgodnie z przeznaczeniem na poczet umow o dzielo.
    Problem powstal gdy w koncu wystawiono (3-4 miesiacach)
    umowy o dzielo a wedlug rachunku wydano znowu
    kaske pracownikowi. Czesc tych pieniedzy pracownik od razu zwrocila
    do kasy firmy - ale czesci niestety nie.

    Pozdrawiam
    Dan