  • Data: 2009-05-18 11:56:15
    Temat: Re: zaległy urlop
    Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte pisze:
    > W kilku sytuacjach może, a nawet musi.

    Zgadza się.

    > Wg mnie opisany do nich należy.

    Tylko, że tutaj brak jest zapisu w KP więc jest domniemywanie żeby
    kłopotu pozbyć się jak najszybciej. A jesli pracodawca chce mimo
    wszystko się zabezpieczyć nie widzę problemu aby pracownik mu odmówił
    takie nieuzasadnionego urlopu. Wilk syty i owca cała. Przynajmniej
    teoretycznie. :)

    --
    Take Up Thy Stethoscope And Walk