    Date: Mon, 13 Aug 2012 13:33:11 +0200
    From: p47 <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zaleg?a(?) emerytura

    W dniu 2012-08-13 09:09, Danusia pisze:
    > U?ytkownik "p47" <k...@w...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > Wynika z tego ?e nie masz ?adnego dokumentu potwierdzaj?cego ?e wp?aty do
    > ZUS wynosi?y 65% wyp?acanych poborów i by?y bardzo wysokie.
    > Wygl?da to na zwyk?? bzdure bo nigdy sk?adka na ZUS nie wynosi?a 65% p?acy.
    > Ale je?eli to jest prawda to przecie? ?aden problem oddania sprawy do S?du i
    > powo?ania ?wiadków (przecie? sam wtedy nie pracowa?e? na ksie?ycu). Bedziesz
    > mia? bardzo wysok? emeryture je?eli udowodnisz to w S?dzie.
    >
    > pozdr

    A gdzie ja napisałem, ze 65% moich poborów państwowa firma wysyłająca
    mnie i firmująca mój kontrakt uczciwie wpłacała jako składkę do ZUS-u??
    Oni ten haracz przymusowo pobierali, a co z nim robili to nie wiadomo,-
    Jakoś trzeba było utrzymywać (tak jak i dziś) te stada urzędników,
    funkcjonariuszy itp.