  • Data: 2007-04-13 23:53:54
    Temat: Re: zakup windows xp OEM
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    "Arek" <a...@e...net> wrote in message news:evori5$htc$3@news.onet.pl...

    > Ależ mnie w ogóle nie interesuje coś takiego jak licencja.
    > Ja nie nabywam licencji lecz egzemplarz programu.

    Żeby nabyć program to najpierw ktoś ci go musi chcieć sprzedać.
    Jak narazie to możesz co najwyżej nabyć licencję na program i nośnik.
    Z nośnikim, to prawda, możesz sobie zrobić co chcesz, sprzedać, oddać, co
    nie znaczy, że ktokolwiek razem z płytką CD nabył jakiekolwiek prawa do
    używania tego co na płytce
    Ile lat trzeba, żeby twoja jedyna szara komórka to wreszcie załapała.

    Jak zgubię płytkę z moim programem a ty ją znajdziesz, to uważasz, że
    będziesz miał jakiekolwiek prawa do używania takowego?
    Zapomnij.