  • Data: 2005-08-08 23:16:20
    Temat: Re: zakup działki z działem w drodze
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In news:dd883c$b8e$1@atlantis.news.tpi.pl,
    aro <w...@i...pl> napisał/a:

    > czy wystarczy ze jeden ze współwłaścicieli sprzeda mi swoj udział w
    > tej drodze?

    Teoretycznie wystarczy, ale nie wiadomo czy się na to zgodzą, bo moga miec
    różne udziały - nieproporcjonalne do tej części, która chcą Tobie sprzedać.
    Po ludzku mówiąc mają - przypuszczam - po 1/5 a chcą sprzedac np 1/7 udziału
    w dzrodze Tobie i taką samą 1/7 sześciu kolejnym kupującym. Poza tym - skoro
    masz za udział nie płacić, to trochę byłaby to dziwna konstrukcja, że jeden
    Ci sprzedaje udział w działce i swój udział w drodze, za te same pieniądze
    co inni tylko udział w działkce.

    PS. Nie wiem, czy na zagmatwałam bardziej

    Pozdrawiam
    Tatiana
    --
    Nie wolno być po stronie zarazy