  • Data: 2005-07-29 11:25:53
    Temat: Re: zakłócanie porządku i obraza funkcjonariusza
    Od: 91 <0...@g...es> szukaj wiadomości tego autora

    Kamil Walczak wrote:

> [...]
    doc/Hudoc+database/

    > Nie wydaje mi sie, zebym akurat pytal Ciebie... no ale skoro juz sluzysz
    > linkiem, to moze wyjasnisz, co prawa czlowieka maja wspolnego z definicja
    > funkcjonariusza publicznego wg polskiego prawa karnego?

    A to ze wyroki Strasbourga sa wykladnia prawa rowniez w Polsce. I zycie
    w Klechistanie daleko odbiega od reszty swiata. Takiego Skolowskiego to
    prostytutka polityczna z sadu w Wodzislawiu zlinczowala na zamowienie
    ZChN. Nastepnie Lech Klutas-Gardocki zaklepal ten lincz z cala powaga
    majestatu "prawa". No i zdziwili sie w Starsbourgu, gdzie wykadania osob
    publicznych i prawa do krytyki tych osob (co one moga uwazac za
    "powszechnie znane jako obrazliwe) jest odwrotna niz wsrod TIRowek PRLu.

    > I niewatpliwie sredniowieczne mroki ktore spowily cale polskie sadownictwo
    > wynikaja wlasnie z tych dwoch spraw.
    >
    > pozdrawiam
    > wkamil

    Nowacka z Lodzi i wykorzystywanie badan psychiatrycznych do pozbywania
    sie niewygodnych stron przez skorumpowanych sedziow mowi cos?

    Tych spraw jest taka ilosc, ze pozwow z Polski o przewleklosc Strasbourg
    wiecej nie przyjmuje. Trzeba naprawde byc idiota jak Kutas-Gardocki zeby
    dopuscic do tej zgnilizny.