  • 1. Data: 2005-07-28 09:53:47
    Temat: zakłócanie porządku i obraza funkcjonariusza
    Od: micheal<m...@o...pl>

    Witam, mam taki problem: otóż wracając ostatnio z imprezy zostałem zatrzymany
    przez policje pod zarzutem zakłócania porządku, przewieziono mnie na komisariat
    zrobiono mi badanie alkomatem wynik był z pewnością pozytywny jednak dokładnego
    rezultatu nie otrzymałem kazano mi podpisać fakt że takie badanie się odbyło
    oraz jego wynik. Kiedy mnie zwalniano (po 2 godzinach spędzonych na komendzie)
    powiedziano mi że sprawa zostanie skierowana do sądu grodzkiego a zarzutem jest
    zakłócanie porządku oraz używanie słów powszechnie uważanych za obraźwie w
    kierunku funkcjonariuszy. I tutaj mam pytanie czy policja ma prawo na podstawie
    tych wszystkich procedur opisanych wyżej przeze mnie postawić mi taki zarzut ?
    czy jest jakaś szansa żebym mnie uniewinniono ? i ile mi grozi za coś takiego ?
    i ewentualnie jaka kara w takich wypadkach jest najczęściej nakładana ? Z góry
    dziękuje za pomoc.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2005-07-28 10:40:13
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > kierunku funkcjonariuszy. I tutaj mam pytanie czy policja ma prawo na podstawie
    > tych wszystkich procedur opisanych wyżej przeze mnie postawić mi taki zarzut ?

    Moze jednak napisz czy to zrobiles ... to ulatwi gdybanie i wróżenie.

  • 3. Data: 2005-07-28 10:49:47
    Od: micheal<m...@o...pl>

    > Moze jednak napisz czy to zrobiles ... to ulatwi gdybanie i wróżenie.
    >
    > --
    > Krzysiek, Krakow, http://www.krzysiekpp.prv.pl/

    Było nas 4 jeden z nas rzeczywiście krzyczał ale uciekł i z wiadomych przyczyn
    nie podamy jego danych a nam trzem został postawiony taki zarzut więc to tak
    jak my byśmy zrobili ...

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 4. Data: 2005-07-28 11:04:00
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    micheal wrote:

    > Było nas 4 jeden z nas rzeczywiście krzyczał ale uciekł i z wiadomych przyczyn
    > nie podamy jego danych a nam trzem został postawiony taki zarzut więc to tak
    > jak my byśmy zrobili ...

    No coz, solidarnie bronicie kolegi, solidarnie dostaniecie za niego
    kare.

    --
    Wymysleni bohaterowie (Imaginary Heroes) ....... http://tiny.pl/qm48
    Batman Poczatek (Batman Begins) ................ http://tiny.pl/qq7x

  • 5. Data: 2005-07-28 11:19:34
    Temat: Re: zakłócanie porządku i obraza
    Od: micheal<m...@o...pl>

    > No coz, solidarnie bronicie kolegi, solidarnie dostaniecie za niego
> [...]

    Takie życie... Prosze o odpowiedzi na moje pytania dotyczące kary. Będe bardzo
    ale to bardzo wdzięczny...

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 6. Data: 2005-07-28 11:27:26
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    micheal napisał(a):

    [...]

    > Takie życie... Prosze o odpowiedzi na moje pytania dotyczące kary. Będe bardzo
    > ale to bardzo wdzięczny...

    Dożywocie jak mniemam... ;P

    pansp

    j.

    TNIJ CYCTATY...

    --
    WEGE-Koszulka dla każdego normalnego: http://tinyurl.com/5ojz6

  • 7. Data: 2005-07-28 11:30:11
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > Takie życie... Prosze o odpowiedzi na moje pytania dotycz?ce kary. Będe bardzo
    > ale to bardzo wdzięczny...

    Jesli nie jestes recydywistą to pewnie grzywne dostaniesz i po bólu.
    Mozesz tez sam cos zaproponowac w ramach ugody.

  • 8. Data: 2005-07-28 11:56:32
    Od: beh <b...@m...com>

    mariposa doux wrote:

    > No coz, solidarnie bronicie kolegi, solidarnie dostaniecie za niego
    > kare.

    Odpowiedzialnosc zbiorowa? T moze do kompletu powiesic Cygana?

  • 9. Data: 2005-07-28 11:58:21
    Od: beh <b...@m...com>

    januszek wrote:

    > micheal napisał(a):
    >
    > [...]
    >

    > Dożywocie jak mniemam... ;P

    W kraju niezawislych sedziow dostaje sie 3 lata za nazwanie starca z
    Watykanu stracem z Watykanu. Lublin celuje w niezwislosci.

  • 10. Data: 2005-07-28 12:04:23
    Od: beh <b...@m...com>

    micheal wrote:

> [...]
    > rezultatu nie otrzymałem kazano mi podpisać fakt że takie badanie się odbyło

    a zadales okazania legalizacji urzadzenia?

> [...]
    > zakłócanie porządku oraz używanie słów powszechnie uważanych za obraźwie w

    Funkcjonariusze nie podlegaja ochornie jako osoby publiczne. Po za tym,
    moja zasiadka obraza sie kiedy jej mowie "dzien dobry". "Slowa
    obrazliwe" to pojecie wzgledne.

    > I tutaj mam pytanie czy policja ma prawo na podstawie
    > tych wszystkich procedur opisanych wyżej przeze mnie postawić mi taki zarzut ?

    Ta, bo tylko idioci i nieudaczniki zaciagaja sie tam do pracy. Co nie
    znaczy, ze zarzut jest wazny.

    > czy jest jakaś szansa żebym mnie uniewinniono ?

    Ciezar dowodowy spoczywa calkowicie na oskarzeniu. Zasada jest
    pozostawienie odbijania pileczki w calosci przeciwnikowi. Policja zawsze
    potyka sie na wlasnych klamstwach.

    > i ile mi grozi za coś takiego ?
    > i ewentualnie jaka kara w takich wypadkach jest najczęściej nakładana ? Z góry
    > dziękuje za pomoc.

    3x zrowas maria i pielgrzymka do Ojca Rydzyka ;-)