  • Data: 2006-01-27 22:01:24
    Temat: Re: zakłócanie ciszy nocnej (art 51.1 KW)
    Od: TBL aka TLZ <t...@w...info.pl> szukaj wiadomości tego autora

    r-a-d napisał(a):
    > Witam!
    > Jakis czas temu wredna sasiadka zamiast po prostu dac znac, ze jest troche
    > za glosno, po raz kolejny wezwala policje - gdy policja przybyla,
    > zaproponowali mi mandat 200 zl, co w/g mnie jest totalnym absurdem i
    > odmowilem, dzis przyszlo wezwanie z sadu grodzkiego. Czego moge sie
    > spodziewac? W sensie co najlepiej im powiedziec i jak to rozwiazac, aby
    > wyjsc z namniejszymi stratami materialnymi?
    >
    > dodam, ze nie pracuje i jestem studentem

    1. Miałem takiego sąsiada nad sobą, myślał ze moze tak robić, brat
    Policjant, skończyło się tak ze hałasująca ekipa z góry zaczęła lać 2
    interweniujących Policjantów, którzy byli wezwani jak kolejną noc
    zakłócało umc, umc i hałasy innej maści. Wśród ekipy na górze był też
    brat Policjant, ta 2 interweniująca wezwała pomoc, w rezultacie pod
    blokiem pojawiły się 4 radiowozy, a Policja kuła imprezowiczów w kajdany
    i odstawiała "do Matysiaków", a potem na przesłuchanie. Obecnie sąsiedzi
    (i ja też) występują w charakterze świadków w sprawie o pobicie
    funkcjonariuszy na służbie, oraz w sprawie o zakłócenie ciszy nocnej i
    groźby karalne (wobec innych lokatorów).

    Proponuję doprowadzić do tego samego, bo to co Ci Policja zaproponowała,
    to taki mały pikuś, i mam nadzieję że sąd Ci przyłoży ponad 500zł
    wszystkich kosztów, bo wtedy albo zapłacisz, albo "wakacje".

    --
    TBL, Harvesterkom polecam: t...@d...pl r...@w...pl
    r...@s...info p...@w...pl a...@o...pl