  • Data: 2006-01-29 23:55:14
    Temat: Re: zakłócanie ciszy nocnej (art 51.1 KW)
    Od: "r-a-d" <s...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "SQLwysyn">

    > Ty sie dobrze czujesz? Na takie 'kameralne' spotkania to sie wynajmuje
    > lokal.

    widze kazdy ma tu inne pojecie imprezy. swego czasu mieszkajac w sporawej
    kamienicy robilismy imprezy na 60-70 osob, a mialem raz przyjemnosc byc na
    domowce 115 osobowej - gdy przyjezdzala policja, po prostu sie wszyscy na
    moment wyciszali ;)

    a co do tej mojej sprawy, jestem tym bardziej sbulwesrowany faktem, ze
    spotkanie z dziewczyna i 2 kumplami i zabawa na mikserze jest tutaj z tutaj
    nazywana "stadem pijanych i rozbawionych młodzieńców."

    ogolnie szkoda ze tak mi sie trafilo, ze w moim bloku mieszkaja prawie same
    babcie i emeryci, a co za tym idzie, maja inny poglad na kwestie
    imprezowania.