    From: "pawelj" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zakaz wnoszenia tel.kom.
    Date: Sat, 18 Dec 2010 23:12:44 +0100

    Użytkownik <news> napisał w wiadomości
    news:4d0bd8e2$0$22810$65785112@news.neostrada.pl...
    > witam,
    > wszędzie w rozmaitych urzędach wprowadzono zakaz wnoszenia telefonów
    > komórkowych
    Bywam codziennie w różnych urzędach - gmin - mniej więcej 3 lub 4 dziennie
    od ponad 12 lat. i nigdy ani nigdzie nie spotkałem zakazu wnoszenia czy
    używania telefonu.
    > (sądy, prokuratury itd) a ja zupełnie nie rozumiem o co chodzi,
    w sądzie byłem ze 3 razy i też problemem nie było wniesienie telefonu.

    Raz jeden jedyny zostałem poproszony o wyłączenie telefonu na stacji paliw.
    Przy tankującym się moim aucie. Ponieważ rozmowa była ważna dla mnie to
    spytałem sie tego co mi zabronił używac, gdzie mam stanąć żeby móc
    rozmawiać. Już 2 metry dalej było ok.
    Może tu tkwi twój problem - może zbyt bardzo demonstracyjnie tego telefonu
    chcesz używać. Zwłaszcza, że przyszło ci do głowy nim rzucać.

    > wszędzie w rozmaitych urzędach ...
    > (sądy, prokuratury itd)

    a tak na marginesie to czy sąd lub prokuratura jest urzędem?
    Słyszałem o urzedach pracy, gminy, wojewódzkich, nawet pocztowych. Ale
    "urząd sądowy" to jakoś dziwacznie brzmi.

    --
    PawełJ