  • Data: 2010-12-14 22:49:37
    Temat: Re: zakaz 'ograniczania widoczności'
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.12.2010 23:14, lamia pisze:

    > co zatem z tabliczkami na bramach posesji (domków) prywatnych? mogę im
    > zastawić wjazd, stojąc na drodze pod płotem? jakaś musi być rónica
    > miedzy wszystkimi tabliczkami 'na świece' , a moją
    > co-jej-nie-ma-a-ma-być na bramie.

    Tabliczki na bramie nie mają żadnego znaczenia przed bramą. Blokowanie
    wyjazdu poprzez nieprawidłowe parkowanie podlega przepisom ogólnym i
    jest zabronione, ale jak krowie na miedzy tłumaczę ci, że co innego jak
    sobie ktoś zaparkuje byle gdzie zastawiając komuś wyjazd, a co innego
    jak ktoś stoi przed bramą czekając, aż mu ją otworzą.

    I nie ma większego znaczenia ile domów jest za bramą. Tylko że jak jest
    jeden jednorodzinny to łatwo stwierdzić, że ten ktoś pomylił adresy i
    nie ma po co tu czekać.

    Aktualny właściciele/administrator muszą zakombinować jak stworzyć
    miejsce dla takich czekających na kogoś z wewnątrz - a nie "pudrować
    syfa" bezsensownymi tabliczkami.