  • Data: 2012-07-18 09:17:01
    Temat: Re: zajęcie konta przez ZUS
    Od: "lehko" <lehko81malpagmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "spp" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:ju5cfm$aes$1@inews.gazeta.pl...

    > Tylko wtedy gdy wysokość zajęcia była większa od stanu konta.

    Dziekuje za zainteresowanie tematem. Wysokość zajęcia jest mniejsza niż stan
    konta a mimo wszystko mam wszystkie srodki zablokowane. Jak przedmówca
    napisal to naprawde jest chore, bo przez takie działania jestem w kropce.
    Staje sie mniej wiarygodny dla moich dostawcow gdyz przez to niedotrzymuje
    terminów platnosci. Ja wcale nie twierdze ze nie powinni sie ode mnie tego
    domagac wrecz przeciwnie - powinni, ale rodzaj egzekucji powinien byc inny.
    Bank dostaje list ze ma przelac zusowi 1000 wiec go przelewa i tyle a nie
    utrudniac ludziom dalsze dzialania zwiazane z prowadzeniem dzialalnosci.
    Poza tym to moje zaleglości nie wynikły z zapominalstwa tylko z braków
    środków.

    Pozdrawiam
    lehko