  • Data: 2012-07-18 09:26:58
    Temat: Re: zajęcie konta przez ZUS
    Od: "lehko" <lehko81malpagmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:500663d5$1@news.home.net.pl...

    > A co to za gówniany bank, co blokuje wszystkie środki, zamiast tylko to,
    > co każe mu komornik czy inny taki organ?
    >
    > Może warto pomyśleć o zmianie, bo cholera wie, co jeszcze wymyślą - np.
    > będziesz robił przelew na 1000zł a oni puszczą 10000, bo im się jedno
    > zero "omsknie"...
    >
    > Przede wszystkim pretensje do banku, bo to oni coś namieszali.

    Moze tego nie zaznaczylem ale mam tylko pretensje do banku bank to Pekao
    s.a. I dlatego właśnie pisze na tą grupę czy są może jakieś terminy których
    bank ma przestrzegać. Dzowniłem do centrali to nic mi nie mogą powiedzieć
    trzeba iść do placówki, w placówce kobieta mówi że nie może się gdzieś tam
    dodzwonić a dni lecą.